Zespół Szkół nr 14
im. Ambasadorów Praw Człowieka
w Gorzowie Wielkopolskim
 
jesteś tu: strona główna    miejska gra taktyczna
szukaj:
Powiadom znajomego
Jeżeli znasz kogoś, kogo może zainteresować ta strona, powiadom go o niej.

Twoje imię/nazwisko/pseudonim



Adres e-mail znajomego



 
 

Miejska Gra Taktyczna

Na trasie gry znalazły się takie miejsca, jak: Spichlerz, Katadra, punkt widokowy w Parku im. Siemiradzkiego czy Muzeum im. Jana Dekerta. 
W Spichlerzu staraliśmy się określić pierwotne przeznaczenie tego obiektu oraz rozszyfrowaliśmy list zapisany pismem runicznym. Kolejnym punktem na naszej trasie była Katedra. Tu wchodząc na wieżę wysłuchaliśmy opowieści o starym Gorzowie oraz obejrzeliśmy zgromadzone tu eksponaty. Wrażenie zrobiły na nas dzwony katedralne, widok z okien wieży oraz kilkadziesiąt stromych schodów, które udało się nam pokonać. Kolejnym miejscem na naszej trasie był punkt widokowy w Parku Siemiradzkiego - niestety zmierzchało się już - wejście było strome, a na szczycie czekało nas poszukiwanie czarownicy. Z zadania tego wywiązali się szybko Karol, Daniel i Mariusz. Największe emocje wzbudziło za to zejście ze stromej góry w zupełnych ciemnościach. Udało się nam dotrzeć na kolejny - ostatni już dla nas - punkt przy Muzeum im. Jana Dekerta. Tam pogodziliśmy skłóconych, walczących wojowników - legionistę i wikinga - porządkując ich uzbrojenie. Mimo, że nie udało się nam dotrzeć do wszystkich stanowisk dopisywał nam humor, byliśmy zadowoleni z uzyskanego wyniku.